.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

انتشار افزونه پیامک ووکامرس


 

افزونه ووکامرس فارسی یک افزونه فروشگاهی جهت ایجاد سیستم فروشگاهی به وسیله وردپرس می باشد به همین منظور متخصصین شرکت فناوری اطلاعات طراحی سایت وبیم اقدام به برنامه نویسی و انتشار اولین نسخه افزونه پیامک ووکامرس فارسی برای کاربران عزیزمان و مدیران فروشگاه های اینترنتی کرده ایم.

امید واریم با خرید و استفاده از این افزونه مدیرت فروشگاه و مشتریان خود راحتر و نسبت به ارسال سریع سفارشات خود اقدام نماییند.

لازم به توضیح است که این افزونه با سرویس پیامک این شرکت سازگار میباشد که عزیزان حین خرید فقط هزینه افزونه پیامک ووکامرس را پرداخت مینمایند و یک سامانه پیامک به طور رایگان دریافت می کنند در صورت درخواست اضافه شدن وب سرویس سامانه های دیگر در قسمت تماس با ما درخواست خود را اطلاع دهید.

لینک خرید افزونه

[dt_button size=”big” animation=”none” color=”” link=”http://www.webim.ir/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D9%88%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%B3/” target_blank=”true”]خرید افزونه پیامک ووکامرس[/dt_button]

افزونه پیامک ووکامرس|دانلود افزونه پیامک ووکامرس | اسکریپ پیامک ووکامرس | ماژول پیامک ووکامرس|پلاگین پیامک ووکامرس|افزونه اس ام اس ووکامرس|ماژول اس ام اس ووکامرس|پلاگین اس ام اس ووکامرس|ارسال پیامک حین ثبت سفارش در ووکامرس|ارسال پیامک به مشتری در حین ثبت سفارش



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وبیم
ت : شنبه 22 فروردين 1394
.

مهمترین بخش ایجاد مطالب بسیار عالی برای جذب مخاطب و داشتن ترافیک وب سایت، استفاده از کلمات کلیدی قدرتمند، ایجاد محتوایی با کلمات کلیدی غنی می باشد. کلمات کلیدی،‌لینک ها و بازدیدهای سایت به جستجوگران کمک می کند که مطالب و محتوا و همچنین وب سایت شما را پیدا کنند.
بدون کلمات کلیدی قوی، بازدیدکنندگان بالقوه شما را پیدا نخواهند کرد. اگر از کلمات کلیدی مشابهی در محتوای خود و متا تگ ها که جستجوگران هم هنگام جستجو در گوگل یا بینگ و دیگر موتورهای جستجو استفاده می کنند به کار نبرید، وب سایت شما در لیست نتایج موتور جستجو به نمایش در نخواهد آمد.

۱- تحقیق و آنالیز کلمات کلیدی
از تحقیقات لازم برای پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی متناسب با مطالب خود را انجام دهید. در ابتدا نیاز به درک همهء افراد ضروری است؛ اگر هر یک از مشتریان شما با اصطلاحات مخصوص یک صنف و صنعت آشنا باشند، بنابراین ایجاد یک لیست گسترده تر از کلمات کلیدی که مشتریان شما ممکن است از آنها استفاده کنند ضروری خواهد بود.
بعد از ایجاد این لیست، آن کلمات کلیدی در ابزارهای پژوهشی کلمات کلیدی مانند گوگل، به اجرا در آورید تا ببینید این کلمات کلیدی توسط چه تعداد کاربر جستجو می شود و چه تعداد از آنها تبدیل به خرید از وب سایت خواهد شد. برای دریافت یک پیشنهاد خوب در مورد کلمات کلیدی، از این لینک بازدید نمایید و بر روی لینک مشخص شده، برای دریافت ایده و نظرات در مورد کلمه کلیدی کلیک نمایید. http://adwords.google.com

در این صفحه شما می توانید عبارات مورد نظر در زمینه صنف و صنعت خود و یا آدرس وب سایت شرکت تان را برای دریافت بهترین کلمه کلیدی برای استفاده وارد نمایید. همچنین نتایج آماری را نشان می دهد که هر کلمه کلیدی چند بار در ماه جستجو شده و دیگر آمارهای محلی به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که کدام کلمات کلیدی از لحاظ نظری بهترین کلمه کلیدی برای استفاده در tag ها می باشد.

۲- ایجاد محتوا بر اساس کلمات کلیدی
پس از اینکه کشف کردید که قوی ترین کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت تان چیست،باید اقدام به تهیه محتوا بر اساس آن کلمات کلیدی نمایید. باید مطمئن باشید که محتوای شما با کیفیت بوده و موضوع آن نیز حول محور کلمه کلیدی خاصی است که انتخاب نموده اید.
البته مجبور نیستید که تمامی کلمات کلیدی خود را در یک مقاله یا وبلاگ استفاده نمایید، اما سعی کنید از بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط تا حد امکان استفاده نمایید.

۳- قبل از انتشار محتوا برای عدم وجود بیش از حد کلمات کلیدی ویرایش انجام دهید
اگر محتوای شما معنی و مفهوم و حسی ایجاد نکند، هیچ کس آن را نخواهد خواند. بنابراین اطمینان حاصل فرمایید که قبل از انتشار مطالب جهت حصول از کیفیت کلی، آن را مورد نقد و بررسی قرار داده اید. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، درک مطالب شما را سخت خواهد کرد.
بالاتر از همه، اطمینان از کیفیت برای خوانندگان و ایجاد محتوایی که خوانندگان تمایل به خواندن آن را دارند، مهمتر از چیزی است که فقط با اهداف شما در تناسب است.
علاوه بر این اگر در اسناد و مطالب خود بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کردید، موتورهای جستجو مطالب شما را علامت گذاری (flag) کرده و به عنوان محتوایی با پتانسیل بد شناسایی می کنند و در نتایج موتور جستجو رنکینگ بالایی نخواهید داشت.

۴- متا تگ
استفاده از متا تگ در وبلاگ و یا مقالات و یا مطالب مطبوعاتی هنوز یک اصل بسیار مهم می باشد. این امر به موتورهای جستجو کمک می کند تا مطالب شما با موضوعات مرتبط را به سرعت پیدا کنند. بسیاری از وبلاگ ها به شما اجازه می دهند که بر اساس دسته بندی های کلی و مشابه وبلاگ شما نیز در آن sort شود.
اما با استفاده از متا تگ ها واقعاً امتیاز های لازم را از موتور جستجو خواهید گرفت. تمامی کلمات کلیدی مناسب را در متا تگ بکار ببرید تا مطمئن شوید که موتور جستجو مطالب و محتوای وب سایت شما را پیدا کرده و آن را در نتایج موتور جستجو جای می دهد.

۵- عنوان مناسب
میزان ارتباط موضوع با محتوای شما چگونه به خوبی انجام می شود؟ باید اطمینان حاصل فرمایید که عنوان مطالب شما مستقیماً مرتبط با محتوای آن باشد. از کلمات کلیدی مرتبط در عنوان مطالب خود به خوبی استفاده نمایید. موتور جستجو به عنوان شما بیشتر از مطالب دیگر در مقالات اهمیت می دهد.
عنوان اولین چیزی است که بازدیدکنندگان و مخاطبین و خوانندگان بالقوه شما در نتایج جستجو آن را می بینند. پس اطمینان حاصل فرمایید که مطالب مرتبط در موتور جستجو اغوا کننده و جذاب باشد. کلمات کلیدی عالی برای ایجاد لینک بیلدینگ نیز بسیار ضروری است و موجب ایجاد ترافیک وب سایت و افزایش رنکینگ در موتور جستجو خواهد شد.
در این مورد بسیار گزینشی عمل کنید و مناسب ترین کلمه کلیدی را برای مطالب خود استفاده نمایید. مطمئن شوید که در مورد کلمات کلیدی مرتبط پژوهش می کنید و تمامی مراحل استفاده از کلمات کلیدی قوی را دنبال نموده اید. زیرا صرفاً فقط ایجاد محتوا به معنی این نیست که افراد مطالب شما را خواهند خواند. حتماً باید جذابیت کافی داشته و مرتبط با خوانندگان شما باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وبیم
ت : شنبه 22 فروردين 1394
.

زمان بسیاری از پیش بینی های انجام شده را به استهزا می گیرد. هنگامی که بسیاری از چیزها ابزار و سرگرمی برای روزهای تعطیل در دنیای اینترنت است، سایت های رسانه های اجتماعی مانند paypal، فیس بوک و LinkedIn تبدیل به مرکز جدید و قدرتمند اقتصادی می شوند.

 جایی که صدها سال جنگ و دیپلماسی شکست خورده، بازاریابی شبکه های اجتماعی موفق شده افراد را در سراسر دنیا برای ایجاد منافع و علایق مشترک و ایجاد بازار در اینترنت گردهم آورد. بازاریابی رسانه های اجتماعی مکانی است برای ترویج نام های تجاری موفق و همچنین پیدا کردن ترکیب درستی از ابزارهای مناسب برای استفاده از مزایای آنها و امروزه تبدیل به موضوع مورد بحث نام های تجاری مدرن شده است.

 هنگامی که افراد به سمت ابزارهای SMM (بازاریابی شبکه های اجتماعی) روی می آورند، در مورد برنامه های کاربردی که در زمان واقعی بازخوردهای طولانی مدت ایجاد می کند و عملکرد شبکه های اجنماعی بحث و تبادل نظر می کنند. این نوع از اطلاعات معمولاً فراتر از رویکرد صرفاً مکانیستی سئو و عملکرد وب سایت ها است و در حال حرکت به سمت عرصه مهندسی اجتماعی واقعی است.

 ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی حتی می توانند تعداد دفعاتی که یک نام تجاری در سراسر هر شبکه یادآوری و ذکر می شود را بررسی و ردیابی نماید. این ابزارها قادرند محل شروع و مسیر آن را نیز ردیابی نمایند و از فیس بوک تشکر کنند!

 شناختن و تمرکز بر روی هر یک از این ابزارها و بهترین روش استفاده از آنها، کلیدی برای بدست آوردن و تحت کنترل در آوردن تمامی قدرت آن است. استفاده از آنها می تواند کمکی به ترویج نام تجاری شما و استفاده کامل از پتانسیل آن می باشد.

TweetDeck TweetDeck

این ابزار پلت فرمی بسیار عالی برای برندهای تجاری می باشد که نیاز به مدیریت شبکه های اجتماعی خود دارند. این ابزار ساده و کارآمدی است که all-in-one بوده و این رویکرد باعث شده است که این ابزار در به روز رسانی با سرعت بسیار بالا در نقاط مختلف شبکه بسیار مفید و کارآمد شود.

 Tweetdeck شبکه های اجتماعی فیس بوک، تویتر، MySpace- googleBUZZ- LinkedIn-و foursquare را پشتیبانی می کند و دسترسی آسان به تمامی شبکه های بزرگ را برای کاربران فراهم می نماید. کاربران می توانند status update (بهروز رسانی های) خود را برای هر یک و یا همه و در یک زمان ارسال نمایند.

 می توانید پیغام های یکسان در یک مرحله برای همه و بدون فراموش کردن حتی یک نفر ارسال نمایید. با این حال این ابزار دارای محدودیت هایی نیز می باشد. ترافیک و حجم بسیار سنگین به حساب های کاربری مختلف می تواند سرعت کارآیی های آن را کاهش دهد. این ابزار برای راه حل های نسبی راه اندازی شده و برای راه کارهای طولانی مدت مناسب نمی باشد.

Hootsuite

این ابزار شبیه TweetDeck بوده و کسب و کارهای کوچکتر را مورد هدف قرار داده است. Hootsuite ابزار جایگزینی است که اجازهء انجام سطوح مختلف customization را به کاربران می دهد. برای شروع package اولیه کاملاً رایگان می باشد و پنج شبکه اجتماعی به انتخاب کاربر را پشتیبانی می نماید. در حال حاضر سیستم عامل این ابزار شبکه های اجتماعی تویتر، فیس بوک، wordpress-linkedIn-MySpace-foursquare و pingFm را پشتیبانی می نماید.

 عضویت و اشتراک (پولی) آن به شما اجازه می دهد تا شبکه های اجتماعی دیگری نیز به آن اضافه نماید. Hootsuite واقعاً در این زمینه می درخشد زیرا که به صورت پابت “جریانی” از اطلاعات مربوط به هر یک از کاربران شبکه های اجتماعی را به شما ارائه می نماید. اجازهء بررسی و نظارت بر زمان واقعی و پر ترافیک صفحهء شما را به شما می دهد.

 اگر یک شبکه خاص ضعیف عمل نماید و یا برعکس عملکرد خوبی داشته باشد، توجه کاربر و مدیر سایت را به خود جلب خواهد کرد. علاوه بر این Hootsuite برای کاربران، Bios و لینک های پروفایل های کاربران دیگر شبکه های اجتماعی را فراهم می نماید. به برندهای تجاری اجازه می دهد تا محتوای مناسب برای تاثیر بیشتر بر نیاز بازار خود را ارائه کنند.

 این اطلاعات در package های پیش فرض کمی محدودتر می باشد اما با شارژ اشتراک ماهیانه ۵/۹۹ دلار، جزئیات بیشتری در دست خواهید داشت.

Engage121

برای کسب و کارهای بزرگتر که به دنبال نشان دادن مارک خود در شبکه های اجتماعی سراسر دنیا هستند، ابزار Engage121 گزینه های قوی تری به آنها ارائه می نماید.این برنامه برای مدیران حرفه ای بازاریابی شبکه های اجتماعی است. زیرا برای نیازهای مختلف کسب و کارها کاملاً قابل تنظیم می باشد.

 به طور مثال یکی از این ویژگی های خاص، توانایی بررسی و اصلاح و تصویب پیغام هایی است که از شعب مرکزی شرکت ها ارسال می شود. یک پیغام عمومی و محلی است که با دستور شرکت برای افراد در شبکه های مختلف اجتماعی ارسال می شود. در حالی که این ابزار به شما اجازه می دهد پیغام ها بر اساس نوع ارتباط با موضوعات خاصشان تغییر کرده و یا حذف و اضافه شوند.

 مثلاً فروشگاه های بزرگ زنجیره ای لباس، وقت خود را برای ارسال پیام های مربوط به مدل های جدید مایوی شنا برای کاربران خود در آلاسکا اتلاف نمی کنند.

 همچنین باید تاکید کنیم که ابزار Engage121 برای مبتدیان در امر بازاریابی شبکه های اجتماعی مناسب نیست. تعداد زیادی از گزینه های آن برای مدیران بی تجربه می تواند کمی دلهره آور باشد.این ابزار بهترین گزینه برای شخصی است که از مهارت های زیادی در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی داشته و برنامه های خاصی برای استفاده از این ابزارها در سر دارد.

افکار و نظرات عمومی

به عنوان یک ایده گسترده تر باید بگوییم که هیچ دلیلی برای محدود کردن افراد و یا هر یک از رقبا در استفاده از این برنامه ها وجود ندارد. در واقع استراتژی استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM)، استفاده از چند برنامه به صورت همزمان، دستیابی به منابع متعدد اطلاعاتی و یا آزمایش روش های مختلف در آن جهت دستیابی به بهترین روش برای رفع نیازهای تجاری می باشد.

 پس از تمام این مراحل هنگامی که نام تجاری رشد کرد و نیاز به افزایش مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی آن داشت، مدیر می تواند برای رفع نیازهای شرکت خود از نرم افزارهای قوی تری با برنامه های کاربردی بیشتر استفاده نماید. مهمتر از همه باید به یاد داشته باشید که بدیهی است این ابزار بر اساس نیاز ترویج ارتباطات بین نام های تجاری و مخاطبین شکل گرفته است.

 این امر بدان معنی نیست که با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های کاربران، مخاطبین شبکه ء شما کاهش یابد. – کاربران افرادی هستند که به شخصه افکار خود و برنامه های خاص خود را دارند که اگر احساس خوبی کنند و عملکرد های شما را مفید بدانند، پاسخ های محبت آمیزی به درخواست های شما خواهند داد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , بهینه سازی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وبیم
ت : شنبه 22 فروردين 1394
.

روش های هوشمندانه برای افزایش ترافیک وب سایت

رافیک وب سایت برای هر صاحب وب سایت و یا وبلاگ یک امر بسیار ضروری می باشد. بدون ترافیک وب سایت ما هیچ مشتری و خریداری نخواهیم داشت. متاسفانه ترافیک وب سایت فقط به سمت سایت ما هدایت نمی شود و باید برای داشتن آن به صورت منسجم و مداوم کار و تلاش انجام دهیم.
میانگین میزان conversion rate به طور معمول کمتر از ۵٪ می باشد. این بدان معنی است که تنها ۵٪ از افرادی که اقدام به بازدید از سایت شما می کنند تبدیل به یک مشتری و خریدار می شوند. بنابراین برای افزایش رشد فروش در وب سایت تان، نیاز به افزایش ترافیک وب سایت و conversion rate دارید.

در متن زیر ۱۲ متدی ارائه شده است که همین حالا نیز می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت و بهبود میزان فروش تان از آنها استفاده نمایید.

  • راه اندازی بازاریابی مقاله

نوشتن مقاله آن اندازه که فکر می کنید هم سخت نیست و می تواند برای ترافیک سایت شما شگفتی بیافریند! نوشتن در مورد چیزهایی که در مورد آن می دانید، در واقع فقط بازگو کردن آن موارد به دوستانتان می باشد. اصلاً احتیاج به استفاده از کلمات فانتزی و بزرگ نیست، زیرا افراد بیشتر احتیاج به اطلاعات اساسی و خلاصه و مختصر دارند.

مقالات خود را به برخی از دایرکتوری های مشهور مقاله مانند Ezine ارسال نمایید.

  • اظهار نظر در وبلاگ ها و یا ارسال مطالب به صورت میهمان

در جستجوی وبلاگ هایی با کیفیت و هم راستا با اهداف خودتان باشید و از آنها درخواست ارسال مطالب به صورت میهمان نمایید. کامنت و نظرات مفید خود را در رابطه با مطالب موجود ارسال کرده و لینک مستقیم خود را در آنجا قرار دهید. شروع به ساختن شهرت با ایجاد ارتباط با مطالب و فعالیت در این مورد نمایید! یک محل خوب برای پیدا کردن وبلاگ که نیاز به مطالب میهمان نیز دارند BloggerLinkUp می باشد.

  • نوشتن گزارشات و بررسی های وب سایت

بررسی و تجدید نظر در مورد وب سایت تان در Alexa و گرفتن ترافیک بیشتر و بهبود رتبه وب سایت در Alexa نیز امری ضروری می باشد. به Alexa بروید و ثبت نام نمایید و شروع به بررسی میزان ترافیک وب سایت خود نمایید.

  • کلمات کلیدی مرتبط

ابزارهای پیشنهاد دهندهء کلمات کلیدی زیادی وجود دارد که شما می توانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب با اهدافتان استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر دارای یک وب سایت مراقبت از حیوانات خانگی هستید، می توانید کلمات “مراقبت از حیوانات خانگی” را در ابزار مربوطه وارد کرده و کلمات کلیدی مرتبط برای استفاده در وب سایت تان را پیدا نمایید.

  • Yahoo Answers

به صورت منظم از Yahoo Answers بازدید نمایید و تا جایی که می توانید پاسخ های زیادی به آن ارسال نمایید. اما توجه داشته باشید که از سیاست ها و قوانین سایت پیروی کنید. البته نمی توانید سعی کنید که به طور مستقیم افراد را به صفحات خرید وب سایت تان هدایت نمایید و یا اقدام به ارسال پاسخ هایی با کیفیت پایین همراه با لینک وب سایت تان در Yahoo Answers نمایید.

  • وب سایت تعاملی

وب سایت شما باید با تالارهای گفتگو، انجمن ها و وب سایت های نظرسنجی در تعامل باشد. اگر بازدیدکنندگان وب سایت شما احساس نزدیکی و ارتباط بیشتری با وب سایت شما نمایند، آنها بازدید بیشتری از وب سایت شما خواهند داشت و زمان طولانی تری در آن صرف خواهند نمود. کمی سرگرمی و تفریح مانند سرگرمی های رقابتی، بازی ها و… در وب سایت خود اضافه نمایید. به صورت هفتگی یا ماهیانه بازی و مسابقه اجرا نمایید. اجرای مسابقه برای یک ماه هزاران نفر به ترافیک وب سایت شما اضافه خواهد کرد.

  • کارت های ویزیت تجاری

برای خود کارت های ویزیت تجاری مناسب و موثری تهیه نمایید و هر جا که می روید به دست افراد برسانید. مطمئن شوید که این کارت ها منحصر به فرد و خاص هستند. در مرتبهء اول می توانید اقدام به ارائه تخفیف به افراد نمایید. یک پیام شخصی می توانید برای افراد بر روی آن بنویسید. می توانید اقدام به ارائه خدماتی به صورت رایگان نمایید. کارت ویزیت تجاری تان را به صورتی طراحی کنید که اطلاعاتی بیش از نام و آدرس در آن گنجانده شود.

  • Podcasting

پخش فایل های صوتی و تصویری که افراد می توانند توسط دستگاه های مختلفی آنها را ببینند و بشنوند. Podcast خود را به صورتی در وب سایت ایجاد نمایید که بسیار آموزنده و جالب باشد. در این فایل ها در مورد چگونگی کمک وب سایت تان به افراد صحبت کنید و اجازه دهید آنها بدانند که شما در وب سایت تان چه رقابت ها و چه فعالیت های تعاملی ارائه می نمایید.
تمامی چیزی که برای ساخت Podcast نیاز دارید، کار با میکروفون و ویرایشگر صدا می باشد. هنگامی که Podcast خود را ایجاد کردید، آن را در تالار گفتگوی Podcast و یا دایرکتوری های آزاد مانند PodcastBlaster ارائه نمایید.

  • بیلبورد پورتابل

وسیله نقلیه تان را روشن کنید و تابلوی تبلیغاتی وب سایت تان را بر روی آن نصب کرده و به هر کجا که می خواهید بروید و حرکت کنید. می توانید از پوشش های vinyl مقرون به صرفه مانند پوشش های تبلیغاتی بر روی ماشین و یا علائم مغناطیسی مانند Esigns استفاده نمایید. یک روز سرگرم کننده با ماشین تان خواهید داشت؛ با تبلیغاتی که بر روی آن دارید می توانید ترافیک سایت قابل توجهی برای وب سایت تان به ارمغان بیاورید.

  • رسانه های اجتماعی

این روزها بازاریابی رسانه های اجتماعی بیشتر برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده می شود. به فیس بوک، تویتر، LinkedIn و دیگر شبکه های اجتماعی بپیوندید. بازدید از پیغام های افراد در انجمن های گفتگو واقعاً تعامل ایجاد می نماید. به سولات افراد پاسخ دهید، به آنها توصیه های مفید و اطلاعات لازم را ارائه نمایید. تبدیل به یک عضو فعال در شبکه های اجتماعی شوید زیرا که در افزایش ترافیک وب سایت شما شگفتی می آفریند.

  • ارائه خدمات رایگان

اقدام به ارائه مطالب و اطلاعات و گزارشات مفید در وب سایت تان نمایید و یا می توانید کتاب های الکترونیک به صورت رایگان در سایت تان عرضه نمایید. لینک وب سایت و دیگر اطلاعات تجاری خود را در این مطالب قرار دهید. اجازه دهید که افراد بدانند که می توانند از وب سایت شما چیزی دریافت نمایند.
می توانید این فایل ها را در پایین امضای ایمیل خود بیافزایید و یا در صفحات شبکه های اجتماعی خود ارسال نمایید. مطمئن باشید قبل از اینکه خودتان خبردار شوید، مطالب و گزارشات مفید شما می تواند در سراسر وب، روزانه ترافیک جدیدی برای سایت شما ایجاد نماید.

  • نقشه سایت

برای وب سایت خود نقشه سایت XML ایجاد نمایید و آن را در گوگل ثبت نمایید. نقشه سایت به موتورهای جستجو اجازه ء دسترسی بیشتری به صفحات وب سایت تان خواهد داد. در نتیجه در جستجوهای افراد، صفحات وب شما بسیار ساده تر پیدا خواهد شد. به راحتی می توانید با XML نقشه سایت تا ۵۰۰ صفحه نیز ایجاد نمایید. گزینه های دیگری مانند Xsitemap نیز وجود دارد. برای پیدا کردن گزینه های جایگزین و انتخاب آنها می توانید به جستجو بپردازید.
راه های بسیار زیادی برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد. برخی از آنها برای وب سایت شما مفید و برخی دیگر برای سایت شما کار نخواهد کرد. از ایده های موجود در این مقاله استفاده کنید و به آن ایده های جدید بیافزایید و یا ترکیبی از آنها ممکن است برای شما بهتر باشد. ترافیک وب سایت به راحتی ایجاد نمی شود و تنها با کار سخت و تلاش شما و استفاده از ایده های جدید ایجاد خواهد شد. همچنین با پیدا کردن این که کدامیک از روش ها بهتر برای وب سایت تان کار می کند، می تواند بر افزایش ترافیک وب سایت شما موثر باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وبیم
ت : شنبه 22 فروردين 1394
.

طرح های آموزشی با وردپرس: ابزار و فرآیندها برای چهار سایت آموزشی

این مقاله به نرم افزار وردپرس اشاره دارد که از آن برای طراحی چهار وب سایت آموزشی در پروژه دانشگاه ایندیانا (Indiana University) استفاده شده است. اهداف عبارتند از (۱) روشن کردن کارایی و تطبیق پذیری این پلت فرم وب سایت برای مقاصد آموزشی و سازمانی، (۲) نگاه بر چگونگی مدل ADDIE و دیگر چارچوب های فرآیند مرتبط استفاده شده و بهبود یافته در موقعیت طراحی در دنیای واقعی.
با ترکیبی از ADDIE و فرآیند چابک، ما قادر به پیاده سازی این وب سایت ها در زمان معین شده بودیم که این مورد به عنوان یک مطالعه موردی طراحی ترکیبی و کارگاه آموزشی توسعه وب معرفی شده است. وردپرس یک پلت فرم انعطاف پذیر و کد منبع باز توسعه یافته ی وب سایت می باشد که ممکن است برای طیف گسترده ای از سایت های آموزشی استفاده شود. این مقاله، به همراه وب سایت (با تصاویر و داده های پژوهشی در http://indiana.edu/~testweb)، و ارائه کنفرانس، سودمندی های وردپرس را در طراحی آموزشی در دنیای واقعی نشان می دهد.

وردپرس- توسعه دهنده وب کارآمد و آسان

وردپرس به کاربران فنی و غیر فنی امکان توسعه آسان وب سایت را می دهد. این نرم افزار کد و منبع باز بوده و رایگان می باشد. در ابتدا وردپرس جهت طراحی وبلاگ استفاده می شد، ولی در حال حاضر برای طیف گسترده ای از وب سایت ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با در دسترس بودن بسیاری از پلاگین ها، ابزار و لوازم جانبی، و یک جامعه ی توسعه دهنده (برنامه نویسان) قوی، وردپرس به برنامه نویسان یک ابزار چند منظوره برای ایجاد وب سایت هایشان پیشنهاد می دهد.
برخی از موارد استفاده وردپرس شامل ایجاد سیستم های مدیریت یادگیری، انجمن های بحث و تبادل نظر، وبلاگ ها، نظرسنجی ها و آزمون ها، رسانه های اجتماعی، ویدئو کنفرانس، نمایش تصاویر / صدا / ویدئو های آموزشی، سرگرمی ها و آموزش تلفن همراه می باشند.
بنابراین می توان نتیجه گرفت که وردپرس یک ابزار کارآمد برای ایجاد وب سایت های آموزشی است که نیاز به برنامه نویسی گسترده ندارد. ADDIE برای پروژه گفته شده در این مقاله به دلیل شرایط مختلف سازمانی ناکارآمد می باشد. سازگاری و انعطاف پذیر بودن به عنوان تغییرات طراحی رخ داده به ما برای سرعت بخشیدن به توسعه کمک می کند. برای بررسی و اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه به می توانید به سایت http://indiana.edu/~testdata مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وبیم
ت : شنبه 22 فروردين 1394
.

بهبود طراحی وب سایت

استفاده از معیارهای کمی اطلاعاتی، راهیابی، و جنبه های گرافیکی وب سایت، اهداف یک جستجوگر کیفی برای کمک به طراحان غیر حرفه ای برای بهبود بخشیدن به سایت هایشان:

وب سایت های با طراحی ضعیف می تواند منجر به بهره وری و درآمد از دست رفته شود. این پرسش که چگونه به طراحی وب سایت های اطلاعاتی بهبود ببخشیم؛ حائز اهمیت است. اگرچه اکثر وب سایت های برجسته توسط شرکت های حرفه ای ایجاد شده اند، بسیاری از سایت های کوچکتر نیز توسط افراد با آموزش و تجربه طراحی کم طراحی شده اند. به عنوان نتیجه، وب سایت ها با دستیابی محلی، از جمله کسانی که متعلق به سازمان های غیر انتفاعی و کسب و کارهای کوچک هستند، اغلب با قابلیت استفاده عام می باشند.
به عنوان بخشی از پروژه وب تانگو، ما رویکردهای خودکار را برای کمک به طراحان برای بهبود بخشیدن به سایت هایشان بررسی کردیم. هدف ما ایجاد یک ابزار محاوره ای است که به هدایت گاه و بی گاه سازندگان وب سایت کمک می کند تا از طراحی های بد دور شده و به سوی بهتر شدن – ابزار جستجوگر کیفی، مشابه جستجوگر دستور زبان در پردازنده یک کلمه، حرکت کنند. چیزی که کار ما را از بقیه متفاوت می کند این است که این ابزار بر اساس معیار های تجربی بدست آمده از بیش از هزاران وب سایت می باشد. ما این معیارها را که جنبه های اطلاعاتی و گرافیکی یک وب سایت را توصیف می کند ، به پروفایل هایی برای انواع سایت ها تبدیل می کنیم. ابزار اولیه طراحی و بررسی، از این پروفایل ها برای ارزیابی طرح های وب سایت استفاده می کند؛ و نسخه های آینده آن نیز پیشرفت های طراحی را نشان خواهد داد. بسیاری از ابزارهای نرم افزاری شرح داده شده در این مقاله به صورت آنلاین در سایت Webtango.berkeley.edu موجود می باشند.

صفحه وب و تدابیر سایت:

رابط کاربری وب سایت یک ترکیب پیچیده از متن، لینک ها، عناصر گرافیکی، قالب بندی، و جنبه های دیگری است که بر کیفیت کلی سایت تاثیر می گذارد. در نتیجه، طراحی وب سایت مستلزم مجموعه گسترده ای از فعالیت ها برای پرداختن به جنبه های گوناگون می باشد.

  • طراحی اطلاعات بر شناسایی و گروه بندی آیتم های محتوا و برچسب های در حال توسعه برای منعکس کردن ساختار اطلاعات سایت متمرکز شده است.
  • طراحی ناوبری بر توسعه مکانیزم (مانند لینک ها) برای تسهیل ارتباط متقابل با ساختار اطلاعات تمرکز یافته است.
  • طراحی گرافیکی بر معرفی تصویری تمرکز یافته است.
  • طراحی تجربه ای هر سه این دسته بندی ها را به خوبی خواص در برگرفته است که تجربه کلی کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد (زمان دانلود، تبلیغات، پنجره های مخرب و غیره).

همه اجزای طراحی مستلزم برخی تحقیق ها و تجزیه و تحلیل ها به وظایف است که احتمال دارد کاربران انجام دهند. اطلاعات، ناوبری، گرافیک، و طراحی تجربه ای در شکل زیر نمایش داده شده است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , بهینه سازی سایت , بهبود طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وبیم
ت : شنبه 22 فروردين 1394
.

نیاز به چارچوب سیاست های امنیتی منسجم برای وب

نرم افزارهای مخرب (بدافزارها) مبتنی بر وب و حملات به سرعت بر روی اینترنت در حال تکثیر هستند. همچنین تعداد مکانیزم های جدید امنیت وب اگر چه بصورت غیر منسجم ولی به سرعت در حال رشد می باشند.
در این مقاله ما نگاه مختصری بر تخریب چشم انداز امنیت وب، و رویکردهای مختلف به ظاهر عاقلانه برای جلوگیری و کاهش تهدیدات داریم. پس از آن ما به احتمال زیاد با برخی از همکاری ها، می توانیم به رویکردهای ساختاری که به راحتی می توان آنها را در اختیار داشت و به صورت گسترده برای آینده فراهم کرد، پیشنهاد می دهیم. همچنین ما اندیشه هایی برای کجا و چگونگی شروع هماهنگی در کارها ارائه می دهیم.
ما همچنین برای مکانیزم سیاست کلی، ما از ترکیب روش های CSP و ABE، به عنوان نقطه شروع برای رویکرد چند فروشنده ای حمایت می کنیم. برای یک مکانیزم تحویل سیاست کوتاه مدت، ما از استفاده از هدرهای HTTP و یک فایل رویه ای در یک مکان به خوبی شناخته شده حمایت می کنیم. اعمال نفوذ DNSSED در مدت زمان متوسط جذاب است، به عنوان مثال همانطور که به طور گسترده مستقر می شود.
بر حسب موارد، آرایه وسیعی از وبلاگ های مستقل، ویکی، حساب وب میزبان، و دیگر وب سایت های ساده ظاهرا می توانند از سیاست های نسبتا ساده و از پیش تعین شده بهره مند شوند. با این حال، سایت های پیچیده تر مانند پرداخت، تجارت الکترونیک، نرم افزار به عنوان یک سرویس، سایت های ترکیبی و غیره، اغلب در روش ها و رویکردها متفاوت هستند.

چگونه و کجا باید تلاش های لازم سازماندهی شود؟

از لحاظ تاریخی، بازار مرورگرها توسط رقابت شریر بین فروشندگان مرورگرها مشخص شده است. به نظر می رسد ناظران خارجی که از ویژگی های امنیتی برای به طعمه انداختن فروشندگان استفاده می کنند، کاربران و گسترش دهندگان وب سایت را در نوعی نوسان قرار می دهند.
با توجه به حملات هماهنگ و متمرکز قانون شکنان اینترنت که در تجارت الکترونیک مبتنی بر وب و کاربران به طور گسترده انجام شده – بنابراین خسارت وارد کردن به مفهوم تجارت آنلاین در چشم بسیاری از کاربران ( بالقوه یا فعلی)- همه در معماری و ساخت و ایجاد کنترلرهای اساسی وب نقش دارند که باید برای حرکت و پیش برد اختیارات رو به جلو با هم همکاری داشته باشند. احزاب مرتبط شامل این مورد می باشند اما به گسترش دهندگان وب سایت (به عنوان مثال پی پال)، فروشندگان سرورهای وب، مرورگرهای وب، چارچوب هاب RIA، سرورهای برنامه های کاربردی، و چارچوب های نرم افزارهای کاربردی وب محدود نمی شوند.
مشکل ویژه ای که در مسئله مکانیزم های سیاست امنیتی برای وب وجود دارد، کمبود یک انجمن بدیهی و مناسب می باشد. دو نهاد استاندارد اصلی در این زمینه نیروی ضربتی مهندسی اینترنت (IETF) و گستره جهانی منسرسیوم وب (W3C) می باشند.
ما اعتقاد داریم که اکنون زمان مناسبی برای یک تلاش هماهنگ توسط سهامداران و ذینفعان مختلف برای ایجاد یک مجموعه ای از چارچوب های سیاست های امنیتی وب منسجم و استانداردهای قوی می باشد. همچنین ایجاد موردی مکانیزم های امنیتی جدید به عنوان امری اجتناب ناپذیر هستند، اما با هماهنگی و چارچوب های به خوبی مشخص شده قابل اجرا و معرفی چنین مکانیزم های امنیتی جدید، ما می توانیم سود را به حداکثر برسانیم و نیز ریسک را کاهش دهیم. ما همچنین معتقدیم که چارچوب سیاست امنیتی وب تعمیم یافته در دسترس بوده و در زمان نزدیکی دست یافتنی است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وبیم
ت : شنبه 22 فروردين 1394
.

۱۰ راهکار امنیتی برتر برای وب سایت

امنیت وب سایت یک زمینه گسترده است، اما بسیاری از وب سایت ها دارای مسائل امنیتی مشترک هستند که صرف نظر از فن آوری های خاص استفاده شده یا عملکردهای مستقر شده، باید مورد توجه قرار گیرند. هر یک از این ۱۰ راهکار برتر ممکن است نیاز به بازبینی مجدد نسبت به شرایط، عملکرد و محیط پروژه های وب سایت خاص داشته باشند.

  1. اعتبار سنجی ورودی و خروجی

همه داده های استفاده شده توسط وب سایت (از کاربران، سرورهای دیگر، وب سایت های دیگر و سیستم های داخلی) باید برای نوع ( به عنوان مثال عددی، تاریخ، رشته)، طول (به عنوان مثال حداکثر ۲۰۰ کاراکتر، و یا یک عدد صحیح مثبت) ، ترکیب نحوی (برای مثال کد محصول با ۲ حرف شروع و در ادامه ۵ رقم دارد) و قوانین کسب و کار (به عنوان مثال حداکثر ۲۰ سفارش در طول روز می توان ثبت کرد و یا سقف اعتباری نباید بیش از توان باشد) تایید شوند. همه داده های نوشته شده به عنوان خروجی (نمایش داده شده) باید برای قرار دادن در لینک های مرورگرها، سرویس گیرنده ایمیل یا نرم افزار های دیگر امن باشند و یکپارچگی و درستی هر داده ای که بازگشته باید چک شود.

  1. دسترسی به داده های مستقیم

اگر داده ها موجود باشند، می توان آنها را بطور بالقوه مشاهده و یا استخراج کرد. اجتناب از ذخیره سازی داده هایی که بر روی وب سایت و پایگاه داده های آن مورد نیاز شما نیست – برای مثال برخی از داده های مربوط به کارت های پرداخت تسهیلات هرگز نباید ذخیره شوند.

  1. مسمومیت داده

اگر کاربران بتوانند بصورت نامناسب اصلاح یا حذف اطلاعات کنند و این اطلاعات پس از آن برای به روز رسانی سیستم های داخلی استفاده شوند، اطلاعات کسب و کار از دست خواهند رفت. این موارد به سختی قابل شناسایی هستند، بنابراین مهم است که قوانین کسب و کار مورد بررسی قرار گیرند و برای اعتبار سنجی تغییرات داده برای اطمینان از این که مسمومیت داده اتفاق نیفتاده است اجرا شوند.

  1. از بین بردن فایل های مخرب

فایل های آپلود شده یا فید داده های دیگر ممکن است آنچه که به نظر می رسند نباشند. هرگز اجازه ندهید اطلاعات کاربری در نام فایل یا مسیر فایلی استفاده شود. فایل های آپلود شده ممکن است شامل بار مخرب باشند بنابراین نباید در مکان های در دسترس وب ذخیره شوند.

  1. احراز هویت و مدیریت

وب سایت ها بر شناسایی کاربران به منظور ارائه مجوزهای دسترسی به داده ها و توابع اتکا می کنند. اگر احراز هویت، مجوز و مدیریت ورود بتواند دور زده شده یا تغییر یابد، کاربر می تواند به منابعی که اجازه ندارد، دسترسی داشته باشد.

  1. معماری سیستم و تنظیمات

مدل معماری سیستم اطلاعات باید به حساسیت داده های مشخص شده در طول نیازها و الزامات و مشخصات فنی مرحله یک پروژه وب سایت بپردازد. این ممکن است مستلزم داشتن وب جداگانه، نرم افزار و کاربرد و سرورهای پایگاه داده یا خوشه بندی، موازنه بار یا مجازی سازی باشد.

  1. حملات فیشینگ

فیشینگ، زمانی که کاربران هدایت می شوند به باور برخی از نهادهای دیگر یا تعلق دارند به سازمان خود ( پیام های ایمیل و وب سایت ها بیشترین ترکیب مشترک)، بهترین راهکار از طریق آموزش کاربران است. اما روشی که وب سایت طراحی شده است، معماری و چگونگی ارتباط با کاربران می توانند خطر را کاهش دهند.

  1. حملات رد سرویس

کاربران مخرب ممکن است سعی کنند سرورهای وب را با تعداد زیادی از درخواست ها یا اقداماتی که عملکرد آن را کاهش می دهند، پر کنند (پر کردن log ها، آپلود فایل های بزرگ و …). حملات رد سرویس شامل قفل کردن حسابهای کاربری معتبر و یا مشکلات برنامه نویسی ایجاد شده نیز (به عنوان مثال نشت حافظه، منابع منتشر نشده) می باشند.

  1. سیستم نشت اطلاعات

سرویس دهنده های وب، خطاها، کارکنان، سازمان های همکار، موتورهای جستجو و زباله همه می توانند منبع اطلاعات مهم در مورد وب سایت شما باشند- آن فن آوری، منطق کسب و کار و روش های امنیتی می باشد. یک مهاجم می تواند از چنین اطلاعاتی به نفع خودش استفاده کند بنابراین مهم است که از سیستم نشت اطلاعات تا آنجا که امکان پذیر است، اجتناب شود.

  • رفع خطا

استثنائات مانند پیام های اعتبار سنجی داده های کاربری، داده های از دست رفته و خطاهای سرور باید توسط کدها بکار گرفته شوند به طوریکه یک صفحه سفارشی که هیچ یک از اطلاعات سیستم به کاربر ارائه نشده، نمایش داده می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , بهینه سازی سایت , راهکار امنیتی برای وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وبیم
ت : شنبه 22 فروردين 1394
.

مسائل مربوط به قابلیت استفاده در طراحی وب سایت

در مواردی که یک وب سایت پاسخگوی نیازهای کاربران در نظر گرفته شده، نیازهای سازمانی ارائه کننده وب سایت را برطرف نخواهد کرد. توسعه وب سایت باید کاربر محور بوده و به ارزیابی قالب طرح در حال تکامل در برابر نیازهای کاربران بپردازد. اولین گام تعریف اهداف کسب و کار، چارچوب در نظرگرفته شده و سناریوهای کلیدی برای استفاده است. این به اولویت بندی طرح کمک کرده و توجه لازم برای ارزیابی را فراهم می نماید. طرح بایستی دستورالعمل های تعیین شده برای سبک نوشتاری وب، ناوبری و طراحی صفحه را دربر بگیرد. ساختار سایت و طرح صفحه بایستی توسط نماینده نهایی کاربران مورد بررسی قرار بگیرد. برای حفظ قابلیت استفاده، مدیریت و نگهداری مهم می باشد.
چرا برخی از وب سایت ها به صورت خسته کننده ای سخت و از نظر سرعت پایین هستند؟ دلایل آن عبارتند از:

  • سازمان ها اغلب وب سایت ها را با محتوا و ساختاری تولید می کنند که نگرانی های داخلی سازمان را به جای نیازهایی که کاربران سایت دارند، منعکس می کند.
  • وب سایت ها غالبا حاوی مطالبی هستند که مناسب به شکل چاپی بوده، اما نیاز است که برای ارائه در وب اقتباس یابند.
  • تولید صفحات وب به ظاهر خیلی آسان است که ممکن است تابع معیارهای کیفی مشابه نباشد که برای شکل های سنتی تر از چاپ و نشر استفاده می شود.

به طور خلاصه، وب سایت ها یک فرصت منحصر به فرد برای ارائه دهندگان اطلاعات کم تجربه برای ایجاد یک نسل جدید از مشکلات برای استفاده از سیستم ها فراهم می کنند!! توسعه موفق وب نیازمند مهارت های ترکیبی از تجربه و تخصص دامنه، HTML، طراحی گرافیکی و قابلیت استفاده (کاربرد) وب می باشد.

طراحی صفحه اصلی تاثیر گذار:

  • صفحه اصلی سایت باید هویت سایت را برقرار ساخته و یک دید کلی روشن از محتوا را نشان دهد.
  • اطلاعات مهم باید در یک صفحه قرار بگیرند، زیرا برخی از کاربران زحمت حرکت (پیمایش) در صفحه اصلی را به خود نمی دهند.

طراحی برای بهره وری:

  • به حداقل رساندن زمان دانلود مهم است زیرا سرعت اتصال به اینترنت بسیاری از کاربران وب کند است.
  • حالت های گرافیکی علاقه کاربران را افزایش داده ولی سرعت بارگذاری را کم کرده و می توانند مانع صفحه بندی شوند.
  • استفاده از حداقل تعداد رنگ به منظور کاهش حجم گرافیکی
  • استفاده از برچسب ALT برای توصیف گرافیک ها؛ زیرا بسیاری از کاربران منتظر بارگذاری گرافیک صفحه نمی شوند.
  • استفاده از تصاویر کوچک، استفاده از تصاویر در هم آمیخته، تکرار تصاویر در جاهایی که امکان پذیر است.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , بهینه سازی سایت , وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وبیم
ت : شنبه 22 فروردين 1394
.

راهنمایی برای انتخاب سیستم مدیریت محتوا برای توسعه کاربردی وب

این مقاله پژوهشی قصد دارد تا به وب سایت با ارائه یک بررسی و نظرسنجی در مورد برخی از روش های PHP مقایسه و ارزیابی سیستم مدیریت محتوا کمک کند. این بررسی نشان می دهد که سیستم مدیرین محتوا (CMS) ی خوب برای کاربران که می خواهند ویژگی های مختلف در وب سایت هایشان با استفاده از plugging و widget داشته باشند، مفید خواهد بود. در اینجا ما معماری ماژولار و رابط کاربری آن را که با استفاده از PHP مدلسازی شده (سفارشی شده) تعریف می کنیم. ما همچنین از سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای مدیریت محتوای وب سایت توسط برخی از متدهای PHP مانند جوملا (Joomla)، وردپرس (WordPress) و دروپال (Drupal) استفاده می کنیم. این بررسی نشان می دهد که بخش محتوا به انجام مطالعات جامع تر و جدی تری در مورد مقایسات CMS و ارزیابی با قدرت، موانع و اشکالات، ویژگی ها و غیره نیاز دارد.
سیستم مدیریت محتوا ابزار مورد استفاده برای مدیریت محتوای وب سایت و سپرده گذاری برای اطلاعات می باشد. CMS یک بسته نرم افزاری است که به شما امکان ساخت یک وب سایت را می دهد که می تواند به سرعت و به راحتی توسط کارکنان غیر فنی شما به روز رسانی شود. این سیستم منبع باز توسط یک جامعه از توسعه دهندگان ایجاد و پشتیبانی می شود، و می تواند بدون هزینه دانلود و دریافت شود.
این می تواند نیازمند زمان زیاد، پول و تخصص فنی باشد که باید در کوتاه مدت تامین شود. و تنها به دلیل این که شما یک وب سایت دارید که در حال اجراست به این معنا نیست که کار شما به خوبی انجام گرفته است. شما هنوز نیاز دارید تا با نگهداری و تعمیر، بروز رسانی و ویژگی های مطلوب جدید همگام شوید. این درست جایی است که یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز می تواند کمک کند.
سیستم های مدیریت محتوا (CMS) علاوه بر پیشرفت در محتوا، گردش کار را نیز به خوبی مدیریت می کند. امروزه CMS به شما اجازه می دهد تا به راحتی تصور کنید، ویرایش کنید، شاخص گذاری کنید، و محتوای مورد نظر را منتشر نمایید؛ در حالی که به طراحان و برنامه نویسان نیز اجازه انعطاف پذیری بیشتر در سفارشی سازی ظاهر و عملکرد را می دهد. اگر چه بسیاری نیاز به مهارت های پیشرفته دارند تا با موفقیت عمل کنند، این مقاله می خواهد تا چند انتخاب را که یک توازن بین طراحی، کد، و قابلیت استفاده از کاربر نهایی را ارائه می دهد، تحت پوشش قرار دهد.
امروزه سیستم های مدیریت محتوا (CMS) به افراد برای تحویل و ارائه اطلاعات مشخص شده برای بازدید کنندگان علاقه مند به محصولات و خدماتشان کمک می کند، بسیاری از بسته های نرم افزاری در دسترس وجود دارند؛ با این حال انتخاب یک CMS گاهی اوقات مشکل است زیرا روند و ارزیابی داده همیشه با هم در گزارشات مشابه وجود ندارد.
نتایج این گزارش نشان می دهد که ورد پرس (WordPress)، جوملا (Joomla)، و دروپال (Drupal) دارای نقاط ضعف و قوت مختلفی می باشند. WordPress بیشتر برای خود پلاگین ها مفید است. Joomla امکانات پایه و عملکردهای اساسی را فراهم می کند و استفاده از آن بسیار آسان می باشد اما برخی از ویژگی های کلیدی مورد نیاز در آن نادیده گرفته شده است. Drupal یک راه حل خوب برای وب سایت های ابتدایی و متوسط می باشد و می توان آن را به راحتی اداره کرد.
در نتیجه، بهترین راه برای صاحبان کسب و کار، استفاده از داده هایی است که با شرایط و الزامات خودشان؛ برای انتخاب یک CMS که امروزه و در آینده از استراتژی وب شان، پشتیبانی می کند؛ هماهنگ است.

منبع:

A guide for Selecting Content Management System for Web Application Development



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وبیم
ت : شنبه 22 فروردين 1394
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی